A Comparison on Inclusive Practices for Children with Special Needs in Faith-Based Kindergartens in Hong Kong

This qualitative study aimed to examine the inclusive practices implemented in three faith-based kindergartens in Hong Kong. A questionnaire was used to collect information about school backgrounds, students' special needs, teacher training, special education services, curriculum design, school...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Lai, Yue Sum Sharon (VerfasserIn) ; Zhang, Kaili Chen (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Springer Science + Business Media B. V. [2014]
In: Journal of religion and health
Jahr: 2014, Band: 53, Heft: 3, Seiten: 809-824
weitere Schlagwörter:B Inclusive practices
B Faith-based kindergartens
B Special education needs
B Early Childhood Education
Online Zugang: Volltext (Resolving-System)