Location, space and place in religious education

People form attachments to their home, their neighbourhood and environment, to the region and nation to which they belong. They express feelings about space and place, especially so in ‘globalized times’. In religious studies, in theology, and in education, there is a growing interest in spatial the...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
Beteiligte: Rothgangel, Martin 1962- (HerausgeberIn)
Medienart: Elektronisch Buch
Sprache:Englisch
Subito Bestelldienst: Jetzt bestellen.
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Münster New York Waxmann 2017
In: Religious diversity and education in Europe (Volume 34)
Jahr: 2017
Bände / Aufsätze:Bände / Aufsätze anzeigen.
Schriftenreihe/Zeitschrift:Religious diversity and education in Europe Volume 34
normierte Schlagwort(-folgen):B Spatial turn / Situativer Kontext / Lernumwelt / Bildungstheorie / Religionsunterricht
B Spatial turn / Situativer Kontext / Lernumwelt / Bildungstheorie / Lehrerbildung / Religionslehrer
B Spatial turn / Situativer Kontext / Lernumwelt / Bildungstheorie / Religiöse Bildung / Religiöse Erziehung
weitere Schlagwörter:B Schulpädagogik
B Aufsatzsammlung
B Spatial Turn
B Re
B Religionspädagogik
B classroom studies
B school chapels
B Churches
B RE practice
B RE teachers
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Parallele Ausgabe:Nicht-Elektronisch