"Kingdom-minded" people: Christian identity and the contributions of Chinese business Christians

Christian identity and the contributions of Protestant business Christians in modern China -- A comparative analysis

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Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Austin, Denise A. (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Buch
Sprache:Englisch
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Veröffentlicht: Leiden Boston Brill 2011
In:Jahr: 2011
Ausgabe:Online-Ausg.
Schriftenreihe/Zeitschrift:Global Pentecostal and Charismatic Studies v.8
Global Pentecostal and Charismatic studies v. 8
normierte Schlagwort(-folgen):B China / Wirtschaft / Führungskraft / Christentum / Religiöse Identität / Geschichte 1900-2000
weitere Schlagwörter:B Christianity Economic aspects China
B China Commerce History 20th century
B China Economic conditions 1912-1949
B Business Religious aspects Christianity History 20th century
B Businessmen China History 20th century
B Christians China History 20th century
B China Church history 20th century
B Businesspeople Religious life History 20th century China
B Electronic books
B China Church history 20th century
B Business - Religious aspects - Christianity - History - 20th century
Online Zugang: Inhaltsverzeichnis
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Parallele Ausgabe:Nicht-Elektronisch
Beschreibung
Zusammenfassung:Christian identity and the contributions of Protestant business Christians in modern China -- A comparative analysis
Beschreibung:Includes bibliographical references and index. - Electronic reproduction; Palo Alto, Calif; ebrary; 2011; Available via World Wide Web; Access may be limited to ebrary affiliated libraries
ISBN:9004222677