Inklusion Schritt für Schritt: Chance für Schule und Unterricht

Saved in:  
Bibliographic Details
Authors: Dechow, Gundula (Author) ; Reents, Konstanze (Author) ; Tews-Vogler, Katja (Author)
Contributors: Meyer, Hilbert 1941- (Writer of preface)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Berlin Cornelsen Scriptor 2014
In:Year: 2014
Edition:2. Auflage
Series/Journal:Inklusion in der Praxis
Standardized Subjects / Keyword chains:B Inclusive school / Secondary school level
B Inclusion (Sociology) / School teaching

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 1611941563
003 DE-627
005 20230401214557.0
007 tu
008 141125s2014 gw ||||| 00| ||ger c
020 |a 9783589039494  |9 978-3-589-03949-4 
035 |a (DE-627)1611941563 
035 |a (DE-576)417191510 
035 |a (DE-599)BSZ417191510 
035 |a (OCoLC)897356830 
035 |a (OCoLC)897402631 
035 |a (OCoLC)897402631 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a ger 
044 |c XA-DE-BE 
082 0 |a 371.9046 
082 0 4 |a 370  |q DNB 
082 0 4 |a S 
084 |a DT 1500  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19998:761 
084 |a DP 3150  |q BSZ  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19833:761 
084 |a DT 1420  |q BSZ  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19989:761 
084 |a 80.25  |2 bkl 
084 |a 81.21  |2 bkl 
084 |a 71.70  |2 bkl 
084 |a 79.14  |2 bkl 
090 |a a 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1044061014  |0 (DE-627)771374623  |0 (DE-576)396670806  |4 aut  |a Dechow, Gundula 
109 |a Dechow, Gundula 
245 1 0 |a Inklusion Schritt für Schritt  |b Chance für Schule und Unterricht  |c Gundula Dechow; Konstanze Reents; Katja Tews-Vogler. [Mit einem Vorw. von Hilbert Meyer] 
250 |a 2. Auflage 
264 1 |a Berlin  |b Cornelsen Scriptor  |c 2014 
300 |a 152 Seiten  |b Illustrationen, Diagramme  |c 30 cm 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 0 |a Inklusion in der Praxis 
500 |a Literaturverz. S. 152 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)7693897-9  |0 (DE-627)620913517  |0 (DE-576)320604411  |2 gnd  |a Inklusive Schule 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4054365-1  |0 (DE-627)106162993  |0 (DE-576)209108401  |2 gnd  |a Sekundarstufe 1 
689 0 |5 DE-101 
689 1 0 |d s  |0 (DE-588)4696474-5  |0 (DE-627)352687797  |0 (DE-576)215133838  |2 gnd  |a Inklusion  |g Soziologie 
689 1 1 |d s  |0 (DE-588)4062005-0  |0 (DE-627)106133829  |0 (DE-576)209142065  |2 gnd  |a Unterricht 
689 1 |5 (DE-627) 
700 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1044061200  |0 (DE-627)771374283  |0 (DE-576)396670725  |4 aut  |a Reents, Konstanze 
700 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1044061405  |0 (DE-627)771374615  |0 (DE-576)396671144  |4 aut  |a Tews-Vogler, Katja 
700 1 |e VerfasserIn eines Vorworts  |0 (DE-588)123022134  |0 (DE-627)082299234  |0 (DE-576)162223242  |4 wpr  |a Meyer, Hilbert  |d 1941- 
889 |w (DE-627)805486291 
935 |i mdedup 
935 |i sf 
936 r v |a DT 1500  |b Allgemeines und Deutschland  |k Heilpädagogik, Sonderpädagogik  |k Soziale Integration, Soziologie der Behinderung  |k Allgemeines und Deutschland  |0 (DE-627)127080927X  |0 (DE-625)rvk/19998:761  |0 (DE-576)20080927X 
936 r v |a DP 3150  |b Allgemeines und Deutschland  |k Didaktik und Methodik des Unterrichts  |k Didaktik einzelner Schulstufen  |k Sekundarstufe I: allgemein; auch integrierte Gesamtschule  |k Allgemeines und Deutschland  |0 (DE-627)127071001X  |0 (DE-625)rvk/19833:761  |0 (DE-576)20071001X 
936 r v |a DT 1420  |b Allgemeines und Deutschland  |k Heilpädagogik, Sonderpädagogik  |k Institutionen und Tätigkeitsfelder der Behindertenpädagogik  |k Schulische Erziehung (allgemein, auch Integration in Regelschule)  |k Allgemeines und Deutschland  |0 (DE-627)127074223X  |0 (DE-625)rvk/19989:761  |0 (DE-576)20074223X 
936 b k |a 80.25  |j Sonderpädagogik: Allgemeines  |0 (DE-627)10641447X 
936 b k |a 81.21  |j Soziale Ungleichheit im Bildungswesen  |0 (DE-627)106414267 
936 b k |a 71.70  |j Behinderte  |x Soziologie  |0 (DE-627)10641836X 
936 b k |a 79.14  |j Behindertenhilfe  |0 (DE-627)106412914 
951 |a BO 
ACO |a 1 
ELC |b 1 
ORI |a TA-MARC-ixtheob001.raw 
REL |a 1 
SPR |a 1  |t IXT 
STA 0 0 |a Inclusive school,School teaching,School teaching,Teaching,Lessons,Classroom,Didactics,Secondary school level,Sekundarstufe,Lower secondary school level,School year,Class 
STB 0 0 |a Enseignement secondaire premier degré,Collège (France),Collège,Enseignement,Enseignement,Cours,Cours,Cours (motif),Cours,École inclusive 
STC 0 0 |a Enseñanza,Enseñanza,Escuela inclusiva,Nivel 1 de la escuela secundaria 
STD 0 0 |a Lezione <motivo>,Lezione,Insegnamento,Insegnamento,Insegnamento (motivo),Insegnamento,Scuola inclusiva,Scuola secondaria di primo grado 
STE 0 0 |a 课程,教学 
STF 0 0 |a 課程,教學 
STG 0 0 |a Ensino,Ensino,Escola inclusiva,Nível 1 do ensino médio 
STH 0 0 |a Инклюзивная школа,Преподавание,Преподавание,Урок,Урок (мотив),Средняя школа первой ступени 
STI 0 0 |a Δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρώτου βαθμού,Διδασκαλία <μοτίβο>,Διδασκαλία,Μάθημα,Μάθημα (μοτίβο),Σχολείο της ενσωμάτωσης 
SUB |a REL 
SYG 0 0 |a Inklusive Schulen , Sekundarstufe I , Soziale Inklusion , Schulunterricht,Unterrichtsgestaltung,Unterricht