The 21st century media (r)evolution: emergent communication practices

Introduction -- The new mediaspeak : media language and terminology today -- Understanding the mediascape : philosophies and theories of emergent media -- Sorting myths and cyberbole from trends and tipping points -- The future of community and culture -- The future of journalism -- The future of ad...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
Nebentitel:The twenty-first century media(r)evolution
1. VerfasserIn: Macnamara, Jim 1951- (VerfasserIn)
Medienart: Druck Buch
Sprache:Englisch
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Veröffentlicht: New York, NY [u.a.] Lang 2010
In:Jahr: 2010
normierte Schlagwort(-folgen):B Neue Medien / Massenkommunikation / Soziokultureller Wandel
B Medienpublizistik / Zukunft
B Unternehmen / Werbung / Öffentlichkeitsarbeit / Neue Medien
B Neue Medien
weitere Schlagwörter:B Communication Technological innovations
B Mass media and culture
B Mass Media Technological innovations
Online Zugang: Inhaltsverzeichnis (Verlag)
Beschreibung
Zusammenfassung:Introduction -- The new mediaspeak : media language and terminology today -- Understanding the mediascape : philosophies and theories of emergent media -- Sorting myths and cyberbole from trends and tipping points -- The future of community and culture -- The future of journalism -- The future of advertising -- Future media business models -- The future of public relations -- The future for organizations and business
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
ISBN:1433109360