The Role of Religion and Acculturation in the Consumer Ethnocentrism of Turkish Immigrants in Germany

Researchers have invested much effort in the understanding of acculturation-relevant factors that influence immigrants' psychological and socio-cultural adaptation. Factors that might have an impact on immigrants' product consumption decisions have comparatively received scarce attention b...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Sevim, Nurdan (VerfasserIn) ; Abu-Rayya, Hisham Motkal (VerfasserIn) ; Eroglu Hall, Elif (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: MDPI [2016]
In: Religions
Jahr: 2016, Band: 7, Heft: 3, Seiten: 1-8
weitere Schlagwörter:B Acculturation
B consumer ethnocentrism
B Turkish immigrants
B Religiosity
Online Zugang: Vermutlich kostenfreier Zugang
Volltext (Verlag)
Volltext (doi)