Relational Inquiry—Attending to the Spirit of Nursing Students

The impetus for this paper came from our experiences as learner-teachers of re-considering the epistemological and ontological roots of our undergraduate-nursing curriculum. It began as an earnest dialogue regarding particular aspects of first year undergraduate-nursing theory content, specifically,...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Spadoni, Michelle (VerfasserIn) ; Sevean, Patricia (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: MDPI [2016]
In: Religions
Jahr: 2016, Band: 7, Heft: 3, Seiten: 1-27
weitere Schlagwörter:B Spirituality
B relational inquiry
B Nursing Education
B Hermeneutics
B story-telling
Online Zugang: Vermutlich kostenfreier Zugang
Volltext (Verlag)
Volltext (doi)