Diversifying the Higher-Education Curriculum: Queering the Design and Pedagogy

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
Nebentitel:Special Section: “Queering the Curriculum”: Pedagogical Explorations of Gender and Sexuality in Religion and Theological Studies
1. VerfasserIn: Reddy, Sarasvathie (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Indiana University Press [2018]
In: Journal of feminist studies in religion
Jahr: 2018, Band: 34, Heft: 1, Seiten: 161-169
normierte Schlagwort(-folgen):B Südafrika / Religionswissenschaft / Studium / Curriculumplanung / Geschlechtsidentität / Vielfalt
RelBib Classification:AA Religionswissenschaft
ZF Pädagogik
Online Zugang: Volltext (Verlag)

MARC

LEADER 00000caa a22000002 4500
001 1575974134
003 DE-627
005 20180817230009.0
007 cr uuu---uuuuu
008 180605s2018 xx |||||o 00| ||eng c
035 |a (DE-627)1575974134 
035 |a (DE-576)505974134 
035 |a (DE-599)BSZ505974134 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a eng 
084 |a 0  |a 1  |2 ssgn 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1068327227  |0 (DE-627)820134740  |0 (DE-576)42769065X  |4 aut  |a Reddy, Sarasvathie 
109 |a Reddy, Sarasvathie 
245 1 0 |a Diversifying the Higher-Education Curriculum  |b Queering the Design and Pedagogy  |c Sarasvathie Reddy 
246 1 |i Rubrikentitel  |a Special Section: “Queering the Curriculum”: Pedagogical Explorations of Gender and Sexuality in Religion and Theological Studies 
264 1 |c [2018] 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
601 |a Curriculum 
652 |a AA:ZF 
689 0 0 |d g  |0 (DE-588)4078012-0  |0 (DE-627)106078739  |0 (DE-576)209206934  |2 gnd  |a Südafrika 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4049426-3  |0 (DE-627)106187058  |0 (DE-576)209082003  |2 gnd  |a Religionswissenschaft 
689 0 2 |d s  |0 (DE-588)4058216-4  |0 (DE-627)106148036  |0 (DE-576)209125349  |2 gnd  |a Studium 
689 0 3 |d s  |0 (DE-588)4148410-1  |0 (DE-627)105569224  |0 (DE-576)209764392  |2 gnd  |a Curriculumplanung 
689 0 4 |d s  |0 (DE-588)4181116-1  |0 (DE-627)105320676  |0 (DE-576)210002603  |2 gnd  |a Geschlechtsidentität 
689 0 5 |d s  |0 (DE-588)4312811-7  |0 (DE-627)124348807  |0 (DE-576)211148946  |2 gnd  |a Vielfalt 
689 0 |5 (DE-627) 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Journal of feminist studies in religion  |d Bloomington, Ind. : Indiana University Press, 1985  |g 34(2018), 1, Seite 161-169  |w (DE-627)341911747  |w (DE-600)2070958-4  |w (DE-576)266819427  |x 1553-3913  |7 nnns 
773 1 8 |g volume:34  |g year:2018  |g number:1  |g pages:161-169 
856 4 0 |u https://muse.jhu.edu/article/690624  |x Verlag  |3 Volltext 
936 u w |d 34  |j 2018  |e 1  |h 161-169 
951 |a AR 
ELC |a 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3011495335 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1575974134 
LOK |0 005 20180817165747 
LOK |0 008 180605||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-Tue135  |c DE-627  |d DE-Tue135 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-Tue135 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a ixzs  |a ixzo 
LOK |0 936ln  |0 1442042966  |a AA 
LOK |0 936ln  |0 1442053712  |a ZF 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Africa,Republic,Southern Africa,South Africa,Curriculum planning,Diversity,Variety,Higher studies,University studies,College studies,Course of studies,Science of Religion,Religious studies,Religionswissenschaft,Religions,Sexual identity,Sexual identity,Identity 
STB 0 0 |a Diversité,Pluralité,Pluralité,Identité sexuelle,Identité sexuelle,Planification du programme,Science des religions,Études 
STC 0 0 |a Ciencias de la religión,Diversidad,Estudio universitario,Identidad sexual,Identidad sexual,Planificación curricular 
STD 0 0 |a Identità sessuale,Identità sessuale,Pianificazione del curricolo,Pluralità,Scienze religiose,Studio universitario 
STE 0 0 |a 多样性,多样化,宗教学,性别身份,性别认同,高等教育,大学学习 
STF 0 0 |a 多樣性,多樣化,宗教學,性別身份,性別認同,高等教育,大學學習 
STG 0 0 |a Ciências da religião,Diversidade,Estudo universitário,Identidade sexual,Identidade sexual,Planejamento curricular 
STH 0 0 |a Гендерная идентичность (мотив),Гендерная идентичность,Многообразие,Обучение (в вузе),Планирование учебной программы,Религиоведение 
STI 0 0 |a Θρησκειολογία,Πανεπιστημιακές σπουδές,Ποικιλία,Ποικιλομορφία,Σχεδιασμός προγράμματος σπουδών,Ταυτότητα φύλου <μοτίβο>,Ταυτότητα φύλου,Έμφυλη ταυτότητα,Έμφυλη ταυτότητα (μοτίβο) 
SUB |a REL 
SYG 0 0 |a Südliches Afrika , Afrika,Süd,Südliches Afrika,Südafrikanische Union,Südafrikanische Republik,Republik Südafrika,Azania,Republic of South Africa,South Africa,South African Republic,Union of South Africa,Republiek van Suidafrika,RSA,Suid-Afrika,Suidafrika,Suid Africa,Republiek van Suid-Afrika,Unie van Zuid-Africa,Unie van Suid-Afrika,Zuid-Africa,Zuid-Afrikaansche Republiek,Zuidafrikaansche Republiek,ZAR,Repaboliki ya Aferika Borwa,Riphabulika ya Afurika Tshipembe,Union von Südafrika , Religious studies,Religionsphilosophie,Scholasticism,Scholastik,Theologie,Theology,Religionsforschung , Hochschulen - Studium,Hochschule,Hochschulstudium,Universitätsstudium,Hochschulbesuch , Curriculum , Sexuelle Identität,Sexuelle Identität,Geschlechtliche Identität , Diversität,Vielfältigkeit,Diversity 
TIM |a 100019100101_100020241231  |b 1910 - 2024