Examining Biological Explanations in Chinese Preschool Children: A Cross-Cultural Comparison

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Legare, C. H. (VerfasserIn) ; Zhu, L. (VerfasserIn) ; Wellman, H. M. (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Brill 2013
In: Journal of cognition and culture
Jahr: 2013, Band: 13, Heft: 1/2, Seiten: 67-93
weitere Schlagwörter:B naïve biology Chinese children cross-cultural comparison contamination understanding children’s explanations children’s predictions
Online Zugang: Volltext (Verlag)
Beschreibung
ISSN:1568-5373
Enthält:In: Journal of cognition and culture
Persistent identifiers:DOI: 10.1163/15685373-12342085